Formación primeros auxilios

CURSO PRIMEROS AUXILIOS

El próximo sábado día 9 de marzo, a partir de las 11:30 horas en el salón de tv, podrá asistir a una formación gratuita sobre primeros auxilios. Dentro del programa “Mans que salvan vidas”, personal de Protección Civil realizará una formación teórica sobre temas tan importantes y vitales como conducta PAS, traumatismos, quemaduras, alteraciones del nivel de conciencia, convulsiones, RCP, atragantamientos, etc. No es necesaria inscripción previa.
Esperando contar con su participación, reciba un cordial saludo,

O vindeiro sábado 9 de marzo, a partir das 11:30 horas na sala de televisión, poderedes asistir á formación gratuíta de primeiros auxilios. Dentro do programa “Mans que salvan vidas”, persoal de Protección Civil realizará unha formación teórica sobre temas tan importantes e vitais como o comportamento do PAS, traumatismos, queimaduras, alteracións do nivel de conciencia, convulsións, RCP, atragantamentos, etc. Non se precisa inscrición previa.
Esperando contar coa vosa participación, reciba un cordial saúdo,