CAMPAMENTO ESPACIO VIVO Y CAMPUS DE FÚTBOL

Estimado/a socio/a:
Los días 25, 26 y 27 de marzo tendremos en nuestras instalaciones el Campus de Fútbol y el Campamento de Espacio Vivo. Los socios ya pueden inscribirse en recepción, mientras que los invitados podrán hacerlo a partir del próximo lunes día 18.
Marcos Novo vuelve a dirigir el Campus para niños y niñas de 5 a 15 años, mientras que el campamento de Espacio Vivo, basado en las inteligencias múltiples, está enfocado para niños de 3 a 14 años. Ambas propuestas tienen un coste de 45 euros para los socios y 60 euros para los invitados.
Reciba un cordial saludo,
Fdo.: La Junta Directiva.

Estimado/a socio/a:
Os días 25, 26 e 27 de marzo teremos nas nosas instalacións o Campus de Fútbol e o campamento de Espazo Vivo. Os socios xa poden inscribirse na recepción, mentres que os convidados poderán facelo a partir do vindeiro luns día 18.
Marcos Novo volve dirixir o Campus para nenos e nenas de 5 a 15 anos, mentres que o campamento Espazo Vivo, baseado nas intelixencias múltiples, está enfocado a nenos e nenas de 3 a 14 anos. Ambas as dúas propostas teñen un custo de 45 euros para os socios e de 60 euros para os invitados.
Reciba un cordial saúdo,
Asinado: A Xunta Directiva.