FIESTA HALLOWEEN

Le informamos que el sábado 28 octubre se celebrará en nuestro club la Fiesta Infantil de Halloween. En esta ocasión, se instalarán dos hinchables en el pabellón, así como un taller de maquillaje de heridas terroríficas y otro de tatuajes, que estarán disponibles de 17 a 20 horas.
Como novedad, nuestra casita se convertirá en la casita del terror de 18 a 20 horas. Un recorrido lleno de sorpresas e imprevistos. Aconsejamos que los más pequeños participen a primera hora y los más valientes a partir de las 19 horas. Los niños podrán hacer el recorrido acompañado de algún adulto, que también necesitará la pulsera identificativa (el adulto no tendría ticket para el chocolate).
En la entrada de nuestro local social tendremos un photocall para posar y realizar fotos divertidas, mientras que a partir de las 19 horas se servirá el típico chocolate con bollería variada en nuestro mesoncito.
Para disfrutar de la fiesta infantil es necesario retirar la pulsera identificativa y el ticket para el chocolate en recepción. El coste para los socios es de 1 euro en venta anticipada y 2 euros el mismo día, mientras que para los invitados el precio son 6 y 10 euros, respectivamente. Como es habitual en estas fiestas, los pases gratuitos no serán válidos. No obstante, los adultos invitados podrán acceder con el pase de 2’5 euros. A partir de la recepción de este correo no se podrán reservar celebraciones para el día 28.
Reciba un cordial saludo.

Informámosvos que o sábado 28 de outubro celebrarase a Festa Infantil de Halloween no noso clube. Nesta ocasión instalaranse no pavillón dous inchables, ademais dun obradoiro de maquillaxe para feridas terroríficas e outro de tatuaxes, que estará dispoñible de 17 a 20 horas.
Como novidade, a nosa casiña converterase na casiña do terror de 18 a 20 h. Unha viaxe chea de sorpresas e imprevistos. Aconsellamos que os máis pequenos participen a primeira hora, e os máis valentes despois das 19 horas. Os nenos poderán realizar o percorrido acompañados dun adulto, que tamén necesitará a pulseira identificativa (o adulto non disporía de billete para o chocolate).
Na entrada do noso local social teremos un photocall para posar e facer fotos divertidas, mentres que a partir das 19 horas serviráse no mesoncito o típico chocolate con variedade de repostería.
Para gozar da festa infantil é necesario recoller en recepción a pulseira identificativa e o ticket de chocolate. O custo para socios é de 1 euro para venda anticipada e de 2 euros para o mesmo día; mentres que para os convidados o prezo é de 6 e 10 euros, respectivamente. Como é habitual nestas festas, non serán válidos os abonos gratuítos. Non obstante, os adultos convidados poderán acceder co pase de 2,5 euros. Despois de recibir este correo electrónico, non se poden reservar celebracións para o día 28.
Reciba un cordial saúdo.

FIESTA HALLOWEEN 2023