Concerto Los Alcántara

O vindeiro sábado 4 de febreiro ás 22:30 horas, terá lugar no noso salón o concerto do grupo Los Alcántara. Poderás convidar ás tuas amizades para que disfruten del por 10€ a entrada e, se te anticipas, reduciremos o prezo da entrada para convidados a 6€. Tamén podes reservar unha mesa para cear e disfrutar do bo ambiente coas delicatessen da nosa cociña.

Los Alcántara

A coñecida banda ferrolá ofrecerá versións da música española dos 70 fusionadas con ritmos modernos para que pases unha divertida velada no noso club.

Sala para bautizos
Menú especial por tan só 15€

Para a cea, tés a túa disposición un menú especial de 15 euros composto por:

• Tosta de roast beef con vinagreta de mostaza.
  • Rodaballo á prancha con patacas e verduras.
  • Tiramisú e café

Tamén estará á túa disposición unha carta con racións e pizzas. Por motivos organizativos, non se servirán bocadillos nin hamburguesas.

Rogamos que se reserva mesa con antelación na cafetaría ou chamando ao teléfono 981370139.

Salón para bodas

Deixa un comentario