Rondalla

Únete á nosa Rondalla!

actividades

Rondalla do Club de Campo

A Rondalla do Club de Campo foi fundada en 1986 e está actualmente dirixidad por David Sanmartín González. O seu director, xunto cos compoñentes da mesma (máis de 40 rondallistas entre voces e instrumentos), traballan para poñer en valor a canción ferrolá demostrando a súa calidade artística tanto na tradicional Festa das Pepitas como nas actuacións que teñen durante todo o ano..

Destacamos o concerto de Nadal que cada ano realízase nas nosas instalacións.

A agrupación musical, cuxa madriña neste ano 2023 é Mila Rodríguez Rodríguez, ten cabida para todos os socios con entusiasmo pola música. Con todo, é necesario superar unha proba de nivel para incorporarse a un grupo que nos últimos anos rexuveneceuse. Cada ensaio é unha oportunidade para aprender e divertirse, mentres que as actuacións son unha demostración de que todo esforzo ten a súa recompensa. Sen dúbida, a Rondalla do Club de Campo ponlle son a Ferrol cunha gran variedade de melodías.

Coa canción ferrolá e galega, zarzuelas, habaneiras ou folclore suramericano, a nosa rondalla percorreu a xeografía galega e asturiana e tamén exerceu como embaixadora nas Palmas. Todo iso, a máis diso actuacións en TVE, TVG ou a gravación de varios discos, como o último en colaboración coa Deputación provincial da Coruña “Tradición e zume nova 2010”. Tamén conseguiu que algunhas das súas cancións como “Olliños de mel” ou “Nas ondas do mar” convertéronse en cancións moi populares entre o pobo ferrolán.

A nosa rondalla foi incorporando ao acervo cultural da cidade pezas de nova creación froito da inspiración de poetas galegos tan notables como González Tosar, García Bodaño, Pedro Blancollano, Branco Campaña, Alfredo Conde, Xavier Alcalá ou Ramiro Fonte.

Festa das Pepitas

A Noite das Pepitas de Ferrol foi declarada Festa de Interese Turístico Nacional. Cada ano, a Rondalla do Club de Campo adquire un grande protagonismo actuando no Teatro Jofre e deleitando á nosa cidade cos seus valses e habaneras.

INSCRICIÓN

Desfruta das nosas actividades. Inscríbete!

Exterior de la cafetería del Club

Diferentes actividades individuais e en grupo

Instalacións

Instalacións deportivas e ocio

Queres máis información?
Escríbenos!

Para más información ponte en contacto connosco.