FIESTA CARNAVAL, BINGO Y SLIME

Carnaval 2024

Le informamos que el viernes día 9 celebraremos el Bingo a las 20:30 horas en el salón de televisión, mientras que el sábado día 10 será la fiesta infantil de Carnaval a partir de las 17 horas, que tendrá dos escenarios: En el pabellón estarán instalados unos divertidos hinchables megajump del circuito ninja, mientras que en la sala juvenil habrá un puesto de palomitas, así como talleres de maquillaje y globoflexia.

Como es habitual, los niños podrán merendar chocolate, que estará disponible en el mesón a partir de las 18 horas.

Para participar es necesario adquirir en recepción las pulseras identificativas y el ticket para el chocolate. Los precios son los siguientes: 1’5 euros para los socios y 7 euros para los invitados en venta anticipada, mientras que el mismo día serán 3 y 11 euros, respectivamente. Los invitados adultos tendrán que acceder con el pase de entrada (2,5 euros) ya que los gratuitos no serán válidos.

Con respecto al bingo, los cartones podrán adquirirse en recepción a partir delas 19:30 horas. Recordamos que el acceso a menores de edad está expresamente prohibido por la Xunta de Galicia.
Por último, le anunciamos que el lunes día 12 tendremos taller de Slime a partir de las 17 horas en la sala multiusos que se organizará por turnos. Es necesaria inscripción previa y abonar 3 euros.
Reciba un afectuoso saludo.

Informámosvos que o venres día 9 celebraremos o Bingo ás 20:30 horas na sala de televisión, mentres que o sábado día 10 terá lugar a festa infantil de Entroido a partir de las 17 horas que terá dous escenarios: No pavillón instalaranse uns divertidos inchables megajump do circuíto ninja, mentres que na sala xuvenil haberá un posto de palomitas, ademais de obradoiros de maquillaxe e torsión de globos.
Como é habitual, os nenos poderán merendar chocolate, que estará dispoñible no mesón a partir das 18 horas.
Para participar é necesario adquirir as pulseiras identificativas e o ticket de chocolate en recepción. Os prezos son os seguintes: 1,5 euros para socios e 7 euros para convidados en venda anticipada, mentres que o mesmo día serán de 3 e 11 euros, respectivamente. Os convidados adultos terán que entrar co pase de entrada (2,5 euros) xa que os gratuítos non serán válidos.
No tocante ao bingo, as tarxetas pódense adquirir en recepción a partir das 19:30 h. Lembramos que o acceso aos menores está expresamente prohibido pola Xunta de Galicia.
Por último, anunciamos que o luns día 12 teremos un obradoiro de Slime a partir das 17 horas na sala de usos múltiples que se organizará por quendas. Requírese inscrición previa e pago de 3 euros.
Reciba un afectuoso saúdo.

BINGO CARNAVAL
FIESTA CARNAVAL