SORTEO CESTAS DE NAVIDAD

Le anunciamos que el viernes 22 celebraremos el sorteo de cestas de Navidad a partir de las 20 horas. En esta ocasión se celebrará en el salón de televisión. Como es habitual, los socios optarán a cinco cestas.
Debido a la nueva ley del juego de la Xunta de Galicia, está totalmente prohibida la entrada de los menores de edad durante la realización del sorteo. Agradecemos su colaboración y comprensión. Los pases gratuitos para este día no serán válidos.
Sin más, reciba un afectuoso saludo.

Anunciamos que o venres día 22 celebraremos o sorteo das cestas de Nadal a partir das 20 horas. Nesta ocasión celebrarase na sala de televisión. Como é habitual, os socios poderán optar a cinco cestas.
Debido á nova lei do xogo da Xunta de Galicia, a entrada de menores está totalmente prohibida durante o sorteo. Agradecemos a súa colaboración e comprensión. Os pases gratuítos para este día non serán válidos.
Sen máis, reciba un afectuoso saúdo.

SORTEO CESTAS NAVIDAD 2023