FIESTA 47 ANIVERSARIO

Le anunciamos que el sábado 7 de septiembre celebraremos nuestro 47 aniversario con diversas actividades que iremos anunciando en los próximos días. No obstante, avanzamos que a las 20:30 horas se abrirá el comedor para cenar y alas 22:30 horas tendremos concierto con Malditos Pendejos.
El lunes día 19 abriremos inscripciones para la cena hasta completar el aforo disponible. Se podrá optar por un menú compuesto por langostinos al horno, solomillo de vaca a la plancha con patatas fritas y verduras salteadas, y tarta al whisky por 18’50 euros. También estará disponible una carta reducida de raciones. No se servirán bocadillos.
En un día tan especial, todas las actividades serán gratuitas para los socios. Los invitados adultos deberán abonar 10 euros y 6 euros los menores de 12 años, en venta anticipada; mientras que el mismo día serán 12 y 8 euros, respectivamente. Recordamos que no serán válidos los pases gratuitos.
Esperando contar con su presencia, reciba un afectuoso saludo.

Anunciamos que o sábado 7 de setembro celebraremos o noso 47 aniversario con diversas actividades que anunciaremos nos próximos días. Sen embargo, anunciamos que ás 20:30 horas abrirá o comedor e ás 22:30 horas teremos un concerto con Malditos Pendejos.
O luns día 19 abriremos a inscrición para a cea ata completar o aforo dispoñible. Podes optar por un menú composto por langostinos ao forno, solombo de tenreira á prancha con patacas fritas e salteado de verduras, e torta de whisky por 18,50 euros. Tamén estará dispoñible un menú de racións reducidas. Non se servirán petiscos.
Nun día tan especial, todas as actividades serán gratuítas para os socios. Os hóspedes adultos deberán pagar 10 euros e os menores de 12 anos 6 euros, en concepto de venda anticipada; mentres que o mesmo día serán de 12 e 8 euros, respectivamente. Lembrámosvos que os pases gratuítos non serán válidos.
Esperando contar coa vosa presenza, reciba un afectuoso saúdo.

FIESTA ANIVERSARIO