ACAMPADA 2024

CARTEL ACAMPADA 2024

La acampada en nuestras instalaciones ya tiene fecha: los días 9, 10 y 11 de agosto. La inscripción para la cuarta edición se abrirá el lunes día 22, que incluye desayuno buffet, con los siguientes precios para los socios: 14 euros adultos y 12 euros niños (menores 12 años); mientras que los invitados deberán abonar 33 y 23 euros, respectivamente. A partir del día 7 a las 20 horas, si hay plazas disponibles, se aplicará un recargo de 5 euros por persona.
Como es habitual, durante las dos noches, de 22 a 6 horas, contaremos con un monitor ya que recordamos que los niños y niñas mayores de 12 años pueden acampar solos. El viernes a partir de las 22 horas, en el salón de televisión, se impartirá una amena charla sobre la interpretación del cielo y la lluvia de las Perseidas.
Con respecto a nuestro servicio de hostelería, recomendamos reservar mesa o realizar encargos con antelación suficiente. Además, la noche del viernes tendremos churrascada a 7 euros la ración, y el sábado a partir de las 20 horas contaremos con el Pulpeiro do Carballiño, con las raciones a 11 euros.
Por último, tiene todos los detalles y normas de la acampada en el documento adjunto. Esperando contar con su participación, reciba un cordial saludo.

A acampada das nosas instalacións xa ten data: os días 9, 10 e 11 de agosto. O luns día 22 abrirase a inscrición para a cuarta edición, que inclúe almorzo buffet, cos seguintes prezos para os socios: 14 euros para adultos e 12 euros para nenos (menores de 12 anos); mentres que os convidados deberán pagar 33 e 23 euros, respectivamente. A partir do día 7 ás 20.00 horas, se hai prazas dispoñibles, aplicarase un recargo de 5 euros por persoa.
Como vén sendo habitual, durante as dúas noites, de 22.00 a 6.00 horas, contaremos cun monitor xa que lembramos que os nenos e nenas maiores de 12 anos poden acampar sós. O venres a partir das 22.00 horas, na sala de televisión, terá lugar unha agradable charla sobre a interpretación do ceo e a chuvia das Perseidas.
En canto ao noso servizo de hostalería, recomendamos reservar mesa ou facer pedidos con suficiente antelación. Ademais, o venres pola noite teremos churrascada a 7 euros a ración, e o sábado a partir das 20 horas teremos o Pulpeiro do Carballiño, con racións a 11 euros.
Para rematar, tedes todos os detalles e normas da acampada no documento adxunto. Esperando contar coa vosa participación, reciba un cordial saúdo.